Рекламні послуги за Вашу пропозицію товару
- Немає в наявності
1 ₴
РЕКЛАМНІ ПОСЛУГИ НА САЙТІ WWW.REPORTER.ZT.UA (МОЖЛИВИЙ БАРТЕР НА ВАШУ ПРОДУКЦІЮ). Бартер як взаємовигідне рішення
РЕКЛАМНІ ПОСЛУГИ НА САЙТІ WWW.REPORTER.ZT.UA
МОЖЛИВИЙ БАРТЕР НА ВАШУ ПРОДУКЦІЮ.
Комерційна пропозиція для рекламодавців:
Рекламні послуги за Вашу пропозицію товару або послуги.
У Вас є товар або послуга, яку Ви не можете ефективно прорекламувати в інтернеті?
У Вас немає вільних коштів на рекламу Ваших товарів або послуг? Ви новачок і не знаєте з чого почати?
Ми допоможемо!
Ми прорекламуємо на нашому сайті Ваше підприємство, товар чи послугу в обмін на Вашу продукцію.
До розгляду приймаються абсолютно всі товари і послуги, готові працювати на максимально прийнятних для Вас умовах.
067-410-49-33
412360@rambler.ru
Бартер як взаємовигідне рішення
Можливо в суворих умовах сучасного ринку знайти рішення, яке було б вигідно і для рекламодавців, і для учасників ринку реклами: операторів, агентств, мас-медіа? На наш погляд, у багатьох випадках таким рішенням може бути використання бартерних схем, і ось чому.
Рекламодавці відмовляються від розміщення реклами внаслідок відсутності вільних грошей, яке, в свою чергу, викликано падінням попиту. Утворюється замкнене коло: з-за падіння попиту клієнти відмовляються від розміщення реклами, в результаті відмови від розміщення реклами вони втрачають покупців, і, отже, грошей на рекламу знову немає. Але в цей же самий час багато фінансово стійкі компанії, активізуючи рекламну діяльність на тлі відходу конкурентів з медіа-поля, мають унікальний шанс «малою кров'ю» збільшити власну частку ринку. І, як показує досвід, захоплена в період кризи частка ринку не знижується довго після його закінчення. Виходить, що рекламодавці кровно зацікавлені в тому, щоб не зменшувати інтенсивність розміщення реклами, адже це спосіб хоч якось підтримати продажу і не бути витісненими конкурентами.
У свою чергу, рекламісти також зацікавлені в тому, щоб розміщувати побільше реклами, але при цьому не хочуть знижувати ціни і давати знижки.
Здавалося б, інтереси сторін прямо протилежні, і кінцевий результат залежить від того, «хто кого сборет». Але насправді це не так. Загальна вигода операторів рекламного ринку і їх клієнтів може проявитися тоді, коли одні (рекламодавці) зуміють збути власну продукцію і при цьому розмістити рекламу, не витрачаючи на це «живі» гроші, вилучені з обігу, а інші (рекламісти) продати більше рекламних площ за повну ціну, нехай навіть оплата буде отримана не традиційними грошима, а корисними товарами або послугами. Таким чином, якщо в рамках однієї угоди вирішується і проблема збуту, і проблема оплати реклами, всі виграють.
Багато читачі можуть подумати, що використання бартеру — риса, притаманна виключно вітчизняної та іншим економікам, що розвиваються, причому, в ситуаціях колапсу фінансової системи, коли грошей ні в кого немає, а якщо і є, то завтра вони втратять свою ціну. Але насправді така думка далеко від істини: за деякими оцінками, понад 350 тис. підприємств у США залучені до бартерні операції. Причому, не рідше ніж раз на місяць користуються бартером близько 65% компаній Fortune 500.
Оператори рекламного ринку і з розвинених західних країн також нерідко мають справу з бартером. Процитуємо «РБК-Дейлі», в свою чергу, посилається на Wall Street Journal: «У минулому році загальний обсяг британського рекламного ринку склав 12 млрд. фунтів, з них 100 млн фунтів припали на угоди, укладені медіа — агентствами на бартерних умовах. За прогнозами компанії GroupM — «дочки» британського комунікаційного холдингу WPP, в цьому році обсяг рекламних надходжень у Великобританії скоротиться на 5,6%. Обсяг бартерних угод, на думку експертів Об'єднаного Королівства, в 2009 році збільшиться на 30%». Отже, ми бачимо, що закордонні рекламісти використовують бартер, і що в період кризи інтерес до подібних рішень зростає. Але чи все так просто?
Переваги відкритого бартеру
По правді кажучи, так званий закритий, або класичний, бартер, коли один конкретний товар/послуга змінюється на інший конкретний товар/послугу, в строго певному обсязі і в строго певний час — не завжди є оптимальним для учасників ринку реклами. Оскільки клієнти рекламістів пропонують обмежений асортимент товарів і послуг, рекламістам не завжди вигідно змінювати свої рекламні площі саме на ці товари і послуги. Наприклад, навіщо виробникам екскаваторів або мінеральних добрив реклама, цілком зрозуміло. А ось що з добривами і екскаваторами буде делатьмедиа — агентство, питання загадковий. Агентству, можливо, були б куди потрібніше послуги бухгалтерів і юристів, або доставка обідів для працівників, або оплата оренди офісу, та хіба мало що ще.
Тому набагато зручніше використовувати схему відкритого бартеру. У всьому світі така послуга реалізується через спеціалізовані бартерні майданчики. Бартерна майданчик — це комерційна організація, яка надає торгову платформу і систему обліку для своїх учасників. Компанії – учасники купують і продають один одному свої продукти, використовуючи внутрішню валюту, звану «бартерні долари», «торгові долари», тощо . Учасники не зобов'язані купувати саме у тих, кому вони продавали свої товари або послуги, і навпаки. За бартерні гроші доступна продукція будь-якого з учасників системи, у будь-який момент часу. Тому, наприклад, оператор ринку реклами може продати за «бартерні гроші» послуги з розміщення реклами виробнику екскаваторів, а на виручені кошти придбати через два дні службові автомобілі, а ще через тиждень — річне обслуговування по прибиранню офісу.
Додатковою перевагою бартерних майданчиків є те, що ці майданчики проактивні. На них працюють брокери, які допомагають різним учасникам знаходити саме те, що їм потрібно, будь то реклама або інші товари і послуги. Брокери зацікавлені, щоб учасники знайшли один одного, адже майданчик отримує невеликий відсоток із правочинів.
Варто особливо відзначити, що рекламні агентства та оператори, загальні і спеціалізовані видання, а також інші компанії, що займаються розміщенням реклами — дуже привабливі партнери для бартерних майданчиків та їх учасників. Адже реклама – один з основних видів послуг, яких потребує, причому, на регулярній основі, абсолютна більшість компаній.
Зрозуміло, бартер не зможе повністю замінити продажу реклами за «живі» гроші, хоча б тому, що компаніям, які займаються розміщенням реклами, потрібно платити зарплату і податки. Але, згідно світового досвіду, перехід на бартер 10-15% обсягу угод може бути дуже продуктивним. Як раз на цю частку і виростуть продажу рекламного простору, що можна вважати гарним результатом.
За оцінками компанії Magna Global Trading, в даний час річний оборот бартерних операцій на ринку реклами перевищує 3 млрд. доларів, і в 2009 році, внаслідок посилення фінансової кризи, ця сума може збільшитися на 30%. Звичайно, поки що велика частина цієї суми припадає на Північну Америку, але цей досвід вже активно переймають європейські країни.
Reporter.zt.ua пропонує клієнтам вигідні умови співпраці по розміщенню на сайті банерної реклами, іміджевих статей.
- Ціна: 1 ₴